Wat mag je verwachten?

De ruimtes zijn te huur als afsluitbare units in flexibele afmetingen. Naast alle essentiële zaken die je nodig hebt, maken de volgende faciliteiten onderdeel uit van het concept:

  • Gebruik van spreekkamers, waaronder een multifunctionele ruimte met Smart Board
  • Printfaciliteiten in kleur (met een max van 200 A4/A3 prints per maand)
  • Printfaciliteiten in A0 formaat in kleur (met een max van 10 A0 prints per maand, meer is op aanvraag mogelijk (tegen extra betaling))
  • Wifi/internetverbinding (telefonie)
  • Receptiefunctie met ontvangst bezoek
  • Post (ontvangst)
  • Gebruik van onze kantine-faciliteiten
  • Schoonmaak algemene ruimtes en eigen kantoor
  • Koffie, thee en water
  • Afvalverwerking
  • Alle gebruikerslasten (energie, water etc.)
  • Naam aanduiding bij de entree
  • Alarminstallatie
  • Douche-faciliteiten
  • Je wordt onderdeel van onze Mijn- Werk community

Wat kost het?

Onze kantoorruimtes zijn beschikbaar vanaf € 550,- per maand. De All-in huurprijs is afhankelijk van de afmeting van de te huren ruimte(s) en is inclusief de beschreven faciliteiten. De prijs is gebaseerd op het gebruik van twee personen per kantoorruimte van ca. 25 m2. Werken jullie met meer collega’s in één kantoorruimte, dan is dat uiteraard geen probleem. Voor iedere extra medewerker rekenen wij € 25,- per maand. Daarmee mogen ook zij gebruik maken van al onze faciliteiten. Een parkeerplaats is te huur voor € 350,- per jaar.

Hebben we je kunnen overtuigen of heb je nog vragen? Neem contact met ons op!

Mail ons